Zwrot
Zwrot towaru:
Zgodnie z prawem kupujący ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Szczegółowy opis wszystkich warunku znajdziesz w naszem Regulaminu. Towar musi być w oryginalnym opakowaniu i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Po otrzymaniu i sprawdzeniu stanu towaru zwrócimy wpłaconą kwotę na konto bankowe ( PayPal ) lub możesz wykorzystać ją jako kredyt na dalsze zakupy - w zależności od umowy.
Jeśli nie jesteś pewien, czy możesz zwrócić towar, skontaktuj się z nami reclamation@ledgrowshop.eu a chętnie doradzimy :)
Procedura zwrotu towaru:
▶ Wyślij towar na adres:
EuroGrow s.r.o
Zborovská 22A
Pilsen
301 00
Czech Republic
▶ Najlepiej umieścić w przesyłce numer zamówienia, fakturę lub wpisz adres e-mail, na który złożyłeś zamówienie. Następnego dnia po nadaniu przesyłki prześlij nam e-mailem numer twojego konta bankowego lub adres PayPal.
⚠️Zawsze podawaj numer telefonu na przesyłce: +420604762711
W żadnym wypadku nie wysyłaj towaru za pobraniem! Towar nie zostanie przyjęty!
Reclamacja:
Większość naszych towarów jest objęta 24 miesięczną gwarancją. Zgodnie regulaminu opieramy się na przykładowym rozwiązaniu reklamacji - wszystkie uzasadnione reklamacje załatwiamy w jak najkrótszym czasie i bez problemów (większość reklamacji została załatwiona w czasie znacznie krótszym niż ustawowe 30 dni).
Procedura reklamacji:
▶ Opisz szczegółowo swój problem (nie zapomnij dodać zdjęcia / wideo) i wyślij na reclamation@ledgrowshop.eu
▶ Po przyjęciu reklamacji wyślij towar na adres:
EuroGrow s.r.o
Zborovská 22A
Pilsen
301 00
Czech Republic
⚠️ Zawsze podawaj numer telefonu na przesyłce: +420604762711
W żadnym wypadku nie wysyłaj towaru za pobraniem! Towar nie zostanie przyjęty!
Uszkodzenia podczas transportowania:
Może się zdarzyć, że przewoźnik uszkodzi przesyłkę lub przesyłka dotrze niekompletna. Rozwiążemy każdy problem z przewoźnikiem, aw uzasadnionych przypadkach zrekompensujemy szkodę. Zawsze jednak konieczne jest poinformowanie nas o uszkodzeniu przesyłki w ciągu 48 godzin od jej otrzymania! W takim przypadku napisz do nas na adres reclamation@ledgrowshop.eu i załącz zdjęcia uszkodzonego towaru, zdjęcia materiału opakowaniowego, zdjęcia towaru w stanie zapakowanym oraz naklejkę „kruche”.
⚠️ otrzymany towar należy NIEZWŁOCZNIE sprawdzić.
W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie firma transportowa dopuszcza tylko 2 dni robocze na zgłoszenie szkody.
W przypadku przekroczenia tego limitu nie można żądać żadnych szkód, nawet jeśli nie zostały one spowodowane.
Prosimy o niezwłoczne i dokładne sprawdzenie przyjętego towaru, jeśli tak się stanie, prosimy o kontakt, poinformujemy o procedurze reklamacji (zdjęcia uszkodzeń, zdjęcia przesyłki oraz opakowanie)